Cyklovýlety » Single cesty » Větrníky u Polné - silnice

Větrníky u Polné - silnice

Listopad 2009
Vhodné pro MTB, cross i silničku.
Délka cca 7 kilometrů.
Větrné elektrárny u Věžnic jsou již zdaleka viditelné. Nemohl jsem tedy odolat abych je nenavštívil.

Větrníky u Polné - silniční trasa

Profil trati

Větrníky s tahačem

Start předpokládejme z Husova náměstí v Polné. Nejlépe ze středu náměstí, kde je umístěn rozcestník a je tam i mapa blízkého okolí.

Pustíme se dolů z náměstí podél Chrámu nanebevzetí panny Marie. Cesta nás provede po hrázi rybníka Peklo, za kterou hned uhýbáme z hlavní silnice doprava. Vyšlápneme si kopec k Dafeplastu a míříme po silnici na Věžnice.
Od odbočky na Věžnice je asfalt jako nový a cesta pěkně ubíhá.

Projíždíme alejí vzrostlých stromů, které v parném létě poskytují příjemný stín. Cesta se začíná svažovat k Věžnicím. Po sjezdu k vesnici uhýbáme doprava. Teď už nás silnice vede až ke kapličce uprostřed vsi. Uhýbáme doleva a napojujeme se na zelenou turistickou trasu. Cesta teď stále stoupá a na konci vesnice přechází v polní cestu.
Ta je uježděná jako mlat a určitě se k elektrárnám dostanete i na silničním kole...

Diskuse pro článek Větrníky u Polné - silnice:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile07.gif./] [.smile03.gif./] [.smile01.gif./] [.smile04.gif./] [.smile09.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile10.gif./]